"
Привіт всім, хто нас читає! На нашому блозі ви можете познайомитися із цікавим досвідом бібліотек
Херсонщини, що працюють з молоддю, творчими знахідками та новими ідеями

четвер, 20 червня 2013 р.

Зв'язки з мас-медіа та основи піару бібліотек

Чи можливо навчитися основам піару для бібліотек? 

 

 

Сьогодні побувала на тренінгу "Зв’язки з мас-медіа та основи піару для публічних бібліотек”, в рамках  програми „Бібліоміст”  у співпраці з Центром медіареформ у Херсонській обласній науковій бібліотеці ім. О.Гончара і зрозуміла, що безперечно можливо.. 

 


Нашими харизматичними тренерами  були Людмила Гуменюк - магістр з політичної комунікації (Шеффілдський університет, Велика Британія), з 2003 року директор Центру медіареформ (Київ)  та Михайлина Скорик - журналіст з 13-річним досвідом, редактором телеканалу „Україна". 


Ключова тема тренінгу – якщо про бібліотеку не пишуть медіа, значить її не існує… 

Так що ж робити, щоб бібліотека жила і розвивалася і була корисною для своїх читачів? 

В ході тренінгу ми познайомилися з тим, як правильно побудувати відносини з журналістами,  і що корисного може дати співпраця з медіа бібліотеці, читачам і нашим партнерам. Як написати правильно прес-реліз, прес-анонс для ЗМІ, щоб журналісти захотіли побувати саме на нашому бібліотечному заході та висвітлити його у своїх медіа?
На всі ці питання ми шукали відповіді, спілкуючись із нашими тренерами та у групах. 

 

На практичних завданнях у командній співпраці визначали і описували цільові аудиторії наших читачів та намагалися скласти для них по 3 дієві меседжі, працювали над створенням прес-анонсу для ЗМІ. Ох, скажу вам і нелегка це справа. Вчаться на помилках… І це правда. Розбираючи за допомоги тренерів наші помилки, ми відкривали для себе правила побудови PR в публічних бібліотеках.

 


Познайомившись із просування своїх бібліотечних ідей в Інтернеті, ми вивчали соціальні мережі та їх вплив на «цільові аудиторії» наших користувачів. І наостанок, спробували зрозуміти на практичному завданні, як правильно формувати меседж для молоді та через яку соціальну мережу його поширити?  Все ці тонкощі потрібно знати для продуктивної співпраці з нашими читачами та ЗМІ.

 

 

А ще ми вчилися, як правильно давати інтерв’ю журналістам. Отримали рекомендації редактора телеканалу «Україна» – Михайлини Скорик, щодо телеінтерв’ю: як себе позиціонувати перед тележурналістами, як поводитися перед телекамерою. 

 

 А основне правило – просувати у  інтерв’ю cвій головний меседж, не зважаючи на некоректну поведінку і провокуючі запитання тележурналіста.


  Наша колега – Лариса Шаваровська, зав. Новопавлівською сільською бібліотекою Каланчацької ЦБС так добре на практичному занятті справилася із завданням: вона давала справжнє інтерв’ю Михайлині, що отримала слушні аплодисменти від аудиторії і похвалу від тренерів.


 

Закінчився тренінг, отримала безліч цікавої інформації.  А що  далі? Вважаю, що користь з цього буде однозначно. А час і наші бібліотечні заходи покажуть результати цього навчання та спілкування…

Та на цьому наше заняття не завершилося. На нас чекає кропітка праця в цьому напрямі в дистанційному режимі з нашими тренерами до жовтня 2013 року. Сподіваюсь, що ми дізнаємося ще багато корисного...

 Більше фото тут

 

Немає коментарів :

Дописати коментар