"
Привіт всім, хто нас читає! На нашому блозі ви можете познайомитися із цікавим досвідом бібліотек
Херсонщини, що працюють з молоддю, творчими знахідками та новими ідеями

вівторок, 4 червня 2013 р.

Літо в бібліотеці: рекламна гра "Букмаркет"

Прийшло літо - пора відпусток та шкільних канікул, а значить -  відпочинку. Ще донедавна влітку в бібліотеках було досить тихо у літній час... Останніми роками бібліотеки стали місцем, де можна цікаво, корисно, а головне - весело провести свій літній відпочинок. І не обов’язково з табором відпочинку, але й просто завітавши з друзями до бібліотеки. 

 

До послуг користувачів кіномайданчики, інтернет-центри і безліч різноманітних заходів як в стінах бібліотек так і на свіжому повітрі.

Програми літнього відпочинку в бібліотеках мають різні назви та направлення: «Бібліотека open-air», що значить під відкритим небом, «Книжкові хвилі», «Тисяча книг і одне літо», «Літо з книгою» під девізом: «Здивувати інформацією. Зачарувати книгою. Розбудити фантазію і творчість», “Літні промені на книжковій повені”, «Літні зустрічі в бібліотеці», «Щасливе літо в бібліотеці», "Книжковими стежками літа" і багато інших. Головне - щоб бібліотечні заходи були цікавими, корисними, веселими і інтерактивними. 

 


Сьогодні я хочу поділитися творчою знахідкою працівників нашої бібліотеки, яка була апробована на одному з інтерактивних майданчиків під час «десантування» учнів обласного ліцею до бібліотеки напередодні Міжнародного Дня захисту дітей. Тож, знайомтесь - рекламна гра «Букмаркет»


Заздалегідь учасники гри отримали кольорові зірочки (червону, зелену, жовту і блакитну) і таким чином, розподілилися на чотири команди, що стали рекламними агенціями. Кожна команда отримала свою книгу і повинна була придумати назву свого «агентства». Керуючись девізом «Реклама – рушій торгівлі», кожна з «агенцій» мала так прорекламувати певну книжку так, щоб інші учасники гри захотіли її «купити», а значить - прочитати. 

 

 

Для цього необхідно було підготувати рекламний «ролик» у будь-якому жанрі, використовуючи різні аксесуари  та елементи костюмів для головних героїв книжок, які чекали на цікаву рекламу.  

 

 

 

 Команда «Доктор Ватсон» отримала для  реклами книгу А.Конан Дойля «Записки про Шерлока Холмса…», команда «Волшебный мир» - роман-фентезі «Володар кілець», команда «Мрак» - роман С.Майєр «Сутінки» і нарешті, команда «Експетро патронум» роман Д.Роулінг «Гаррі Поттер». 

 

  

 І тут почалося…Кожна з команд виявилась настільки креативною та акторськи здібною, що ми стали присутніми на імпровізованому театральному фестивалі літературних міні-спектаклів. 

  

 

Крім назви команд учасники гри придумали ще й особисті девізи - цікаві цитати саме із  запропонованих творів. Дівчатка перетворилися на Шерлока Холмса і доктора Ватсона і чудово зобразили дедуктивний метод свого головного героя, чарівними предстали перед глядачами закохані герої вампірської саги Белла і Едвард, мудрим і загадковим Гендальф зі своїми хоббітами. 


Особисто мені сподобались неперевершені Гаррі Поттер та Герміона, які рекламували свої пригоди за допомогою чарівної палички. А Герміона прорекламувала останню книгу про Гаррі Поттера не просто як роман про чарівний світ фентезі, а провела лінію романтичних відносин між юнаком і дівчиною. 



 

За досить короткий проміжок часу команди показали своє вміння працювати у команді і створили пречудові «рекламні ролики», які викликали шквал аплодисментів від глядачів. 



 

Допомогали командам створювати «рекламні ролики» бібліотечні феї, які також на початку презентації проектів «агенцій» розповідали про письменників та історії написання літературних творів. 

 

 В перервах між виступами переглядали трейлери на відомі екранізації, представлених у «Букмаркеті» літературних творів.

Швидко і весело пролетів час рекламної гри. Переможців не визначали, проте головною нагородою для всіх учасників став гарний настрій, солодкі подарунки і яскрава чудова фото-сесія протягом гри на пам'ять від бібліотекаря відділу мистецтв – Валентини Моісеєвої.

Так що ж таке рекламна гра "Букмаркет"? Думаю, що можна сказати так: гра-змагання на кращу рекламу книги будь-яким способом

3 коментарі :

  1. Дуже цікава інноваційна форма масових заходів) де ви черпаєте натхнення?

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже цікавий захід!!! Ідея просто СУПЕР!!! Ви молодці! Дуже креативненько!

    ВідповістиВидалити
  3. Коли людина живе своєю справою і ловить кайф від своєї праці, ось тоді мабуть і з'являється креатив і натхнення. Саме такі наші колеги, які працюють поряд з нами. А інакше і неможливо, коли ти працюєш з молоддю.. Ця категорія читачів не буде сприймати бібліотечний захід, якщо в ньому не буде драйву. Та й час, коли все нав'язували читачеві, вже пройшов. Тільки інтерактивні заходи допоможуть залучити молодь до бібліотеки і читання

    ВідповістиВидалити