Блог науково-методичного відділу обласної бібліотеки для юнацтва ім. Б. Лавреньова
понеділок, 10 листопада 2014 р.
Методична підказка
Шановні колеги, пропонуємо вашій увазі матеріали, створені на основі вивчення досвідуколег, періодичних фахових видань та інтернет ресурсів. Ці форми можуть стати у нагоді до планування діяльності щодо підвищення кваліфікації бібліотечних фахівців на 2015 рік
• Авторська школа або академія майстерності – цикл занять, який дає змогу молодим фахівцям навчитися бібліотечної майстерності в старших і досвідчених колег, підтримує в бібліотечному колективі атмосферу творчості, прагнення до пошуку.
• Бібліотечна олімпіада – захист бібліотекарями науково-методичнтх проблем, над вирішенням яких вони працювали протягом останніх років.
• Бібліомікс – (від англійського mix змішувати) – тематичний бібліографічний огляд, до якого включають різноманітні бібліотечні документи: книги, періодичні видання, відео-, кіно-, фоно-, фотодокументи, електронні видання, плакати, посилання на інформаційні ресурси.
• Вебінари – заняття он-лайн. Перебуваючи на своєму робочому місці, бібліотекарі мають змогу не просто слухати лекції, а бути учасниками засідань, обговорювативажливі для себе питання.
• Клуб бібліотечного лідера можна створити з метою сприяння послідовному зростанню особистості молодого бібліотекаря від етапу до етапу, ґрунтуючись на розширенні кругозору і ерудиції, формуючи вміння ефективної комунікації і роботи в команді, навичок нестандартного мислення.
• Методичний млин – так як й реальний млин перемелює зерно, організатори млину методично переробляють велику кількість інформації, узагальнюють та пропагують цікаві, неординарні, творчі ідеї до втілення їх на місцях.
• Методичний турнір – пошук, розвиток, підтримка нових ідей, шляхів, вирішення актуальних проблем розвитку бібліотечної справи.
• Методичний фестиваль – багатопланова разова форма пропаганди бібліотечного досвіду, яка передбачає обмін досвідом роботи, упровадження нових бібліотечних знахідок
• Методичний фрістайл – в перекладі з англійської означає «вільний стиль». Саме тому всі учасники у вільному стилі без будь яких обмежень можуть розповідати про свій досвід. Фрістайл – це завжди щось нове і цікаве, це завжди заряд нової енергії.
Аналіз традиційних та інноваційних форми підвищення кваліфікації бібліотечних працівниківдив. тут
Список використаних джерел:
1. Аналіз традиційних та інноваційних форми підвищення кваліфікації бібліотечних працівників [Електронний ресурс] // Slide Share : сайт. – Текст. і граф. дані. – Режим доступу: http://www.slideshare.net/alenyyshka/ss-28603328 (дата звернення 10.11.2014).
2. Богун Н. Сучасні шляхи підвищення фахового рівня бібліотекарів: (за матеріалами зарубіжної періодики) / Н.Богун // Бібліотечна планета . – 2014 .- № 1. - С.17.
3. Клуб бібліотечних лідерів – підтримка творчості та професіоналізму молодих бібліотечних кадрів [Електронний ресурс] // Бібліостихія : блог організаційно-методичного відділу Херсонської ЦБС. – Текст. та граф.дані. - Режим доступу: http://bibliostyhiya.blogspot.com/2014/06/blog-post_24.html (дата звернення 10.11.2014).
4. Методична служба: перезавантаження (нові терміни та форми підвищення кваліфікації) [Електронний ресурс] // БлоГнот методиста : блог Львівської обласної бібліотеки для дітей. – Текст. дані. - Режим доступу: http://lvivmetod.blogspot.com/2014/08/blog-post_14.html (дата звернення 10.11.2014).
Немає коментарів :
Дописати коментар